Caută
021 256 39 39

Prestarea serviciilor

1. OBIECT:

Prezentul document definește termenii și condițiile generale de furnizare a serviciilor de către un specialist pentru proiectarea , transportul , asamblarea (instalarea) echipamentelor sau mobilierului definite exclusiv de Organizer Stores. Termenii generali și specifici sunt considerați acceptați de client.

 

2. STUDIU

Magazinul Organizer funcționează ca un magazin cash&carry, prin furnizarea de echipamente la prețuri cu ridicata, pe baza planului de spațiu al locatiei dvs. sau a designului dumneavoastră arhitectural. De asemenea, are un serviciu de proiectare (pentru acei clienti care doresc) a unui spatiu profesional sau rezidențial, care presupune, uneori, instalarea unor sisteme de echipament pentru sau de mobilier realizate de un reprezentant autorizat al Organizer Stores ,la costuri foarte mici, care se calculează și se comunică clientului, la cerere. Pentru orice proiect neefectuat de un reprezentant al Organizer Stores, responsabilitatea pentru conținutul proiectului revine exclusiv clientului.

 

3. TRANSPORTUL PRODUSELOR ȘI ECHIPAMENTELOR

 

3.1 Ridicarea din magazin
În cazul în care clientul dorește să ridice  produsele în persoană de la magazin, orice risc legat de produs (de exemplu, furt, daune etc.) îi este transferat după ce a părăsit magazinul. În ceea ce privește încărcarea produselor în vehiculul clientului , clientul este responsabil pentru furnizarea de instructiuni adecvate angajatului Organizer Stores,în privinta  modului de depozitare in vehicul și , prin urmare , pentru transportul în siguranță al acestora, în timp ce Organizer nu isi asuma nici o responsabilitate pentru deteriorarea bunurilor / deteriorarea vehiculului după părăsirea zonei de încărcare.

3.2 Expedierea din magazin sau dintr- o filială a Organizer Stores

Costurile de transport sunt suportate de client, comunicate de la bun început către el și enumerate în ofertă sau comandă. Organizer Stores emite o factură referitoare la costul serviciului de transport separat de documentul care însoțește mărfurile.

Clientul trebuie să indice orice defect (lipsa la receptie, deteriorarea, etc.) a produselor în momentul livrării. În caz contrar, produsele sunt considerate conforme cu comanda.

 

4. ADMINISTRAREA FORMULARULUI DE APLICATIE

 

4.1 Clientul este singurul responsabil pentru dimensiunile și informațiile furnizate reprezentantului Organizer Stores pentru primirea unei oferte. Dacă este necesară munca suplimentară din cauza abaterilor / variațiilor dimensiunilor și / sau informațiilor ,Organizer Stores le va executa în conformitate cu prevederile articolului 4.2 sau va termina contractul pentru acest motiv.

4.2 Sarcinile suplimentare. Sarcinile care trebuie îndeplinite sunt stabilite în documentul de comandă. Nu este permisă nici o muncă suplimentară fără consimțământul scris al clientului. Poate fi necesar un cost suplimentar pentru a evalua costul lucrărilor suplimentare, al bunurilor suplimentare și al unei noi oferte.

4.3 Daune – dezasamblare. Montarea oricărui echipament sau sistem de mobilier se bazează pe specificațiile produsului și pe specificațiile spațiului profesional ce reies din proiectul spatiului. Specialistul Organizator Stores trebuie să plaseze produsele în conformitate cu aceste specificații, fără a provoca pagube in spatiul profesional sau rezidential sau obiectelor care îl înconjoară. Pentru daune suferite în timpul instalării efectuate respectand specificatiile produsului si ale proiectului, Organizator Stores trebuie să corecteze daunele. Pentru daune provocate atât în ​​spațiile comerciale sau private, precum și obiectelor din imprejurime, care apar în timpul lucrărilor de instalare,si luand in considerare ca Organizer Stores a avertizat  si notificat in prealabil clientului ca pot apărea în astfel de daune, Organizer nu își asumă nici o responsabilitate.

 

5. IMPLEMENTAREA LUCRĂRILOR

 

5.1 Clientul trebuie să fie prezent la începutul și pe parcursul executării lucrărilor. În cazul în care clientul nu este prezent la începutul lucrărilor, permițând în același timp accesul Organizer Stores, echipa Organizer va începe lucrările, considerând că clientul a consimțit.

5.2 Clientul va oferi acces gratuit la spatiul de instalare echipei Organizer Stores și reprezentanților săi pe toată durata lucrărilor și până la terminarea lor.

5.3 Soțul/sotia, orice membru adult al familiei sau orice persoană adultă care acționează pentru și în numele clientului va fi considerată a avea autorizația necesară să - l reprezinte împotriva Organizer Stores.

5.4 Organizer Stores trebuie să finalizeze lucrările după cum s-a convenit cu clientul și în intervalul de timp stabilit. Dacă finalizarea lucrării poate depăși data stabilită, Organizer Stores trebuie să informeze clientul în timp util.

 

6. COSTUL TRANSPORTURILOR - MONTAREA

Costul transportului-montajului la locatia a fost calculat și comunicat clientului în momentul confirmarii comenzii de catre acesta. La începutul sau la sfârșitul lucrărilor de montaj, clientul nu este obligat să plătească nici un cost suplimentar peste costurile convenite din limitarea de la punctul 4.2.

 

7. SUSPENDARE / PLÂNGERI

În cazul în care clientul decide să suspende sau să rezilieze lucrarea, se declanșează automat prevederile Codului civil de suspendare. Organizer Stores își rezervă dreptul de a suspenda sau anula punerea în aplicare a operațiunilor atunci când condițiile de la locul de montaj nu permite personalului sa finalizeze lucrările în condiții de siguranță sau in cazurile de forță majoră.

 

8. SOLUTIONAREA LITIGIILOR

Litigiile privind interpretarea sau executarea Contractului se vor deferi spre soluţionare Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României, potrivit regulilor procedurale ale acesteia

Filters
sevenspikes.themes.common.filters.sort
sevenspikes.themes.common.filters.display