Caută
021 256 39 39

Livrarea si returnarea produselor

Program vacanta de iarna 27 Decembrie -12 Ianuarie

Vom intrerupe livrarile in aceasta perioada. 

De asemenea,vom avea acces limitat la e-mail si telefon,insa puteti sa ne lasati comenzile dumneavoastra online.

Toate comenzile lansate in perioada 22.12.2023-14.01.2024  vor fi livrate astfel:

-incepand cu 15 Ianuarie, produsele aflate in stoc

-incepand cu 23 Ianuarie, produsele pentru care ati primit la comanda mentiunea "stoc disponibil in 12 zile"

Va multumim pentru intelegere!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Va livram produsele la cel mai bun cost posibil

 

Costul transportului va fi suportat de catre dumneavoastra si va va fi comunicat in partea de lansare a comenzii sau de catre unul dintre consultantii nostri, in urmatoarele variante:

 

1. Livrare in toata tara prin Fan Curier, la pretul de oferit de acestia prin contractul cu noi.

2. Livrare paletizata prin Pallex, daca este necesar.

3. Livrare prin alte forme de curierat, cu costuri de transport suportate de dumneavoastra.

 

Nota: La primirea comenzii dumneavoastra, noi va vom contacta si va vom informa asupra costului final de transport, cost care va fi unul din cele mai bune de pe piata.

 

Ridicarea produselor de la depozit

 

Puteti ridica produsele direct din depozit, dupa ce ati contactat in prealabil Serviciul Clienti la 021 256.39.39, de Luni pana Vineri, intre 08.00 si 16.30.. Adresa:Olympian East Bucharest, Sos.Oltenitei 249B BIS, 077160, Popesti-Leordeni, Ilfov 

Returnarea produselor

Dacă doriți să returnați un produs la Organizer Stores, puteți urma procedura de mai jos.

Pentru fiecare returnare de bunuri ar trebui sa:

1. Completați o Formular de retur, care vă permite să înregistrați cererea dvs. de înlocuire a produsului sau de returnare a banilor. Pentru a descărca formularul, faceți clic aici .

2. Vă rugăm să trimiteți completat Formularul de retur , prin e - mail la  distributie@eurofit.ro sau fax la 021.2563633.

După primirea formularului, vă vom contacta prin telefon pentru a vă informa despre procedura de returnare.

 

Cum gestionez returnarea produsului meu?

Când produsul ajunge la magazinul Organizer acesta va fi examinat de reprezentantii companiei noastre. În termen de treizeci (30) de zile de la primirea produsului cu toate documentele de însoțire de mai sus, completate în mod normal, dupa  caz aveți dreptul:

Pentru retur produs conform:

  •          Retragere: În termen de paisprezece (14) zile calendaristice de la data primirii comenzii dvs., aveți dreptul să vă retrageți din orice motiv. Puteți să returnați produsul achiziționat în ambalajul original fără a fi deschis. Vi se va rambursarea valorea produsului, exclusiv cheltuielile de transportul (transport livrare și returnare).

Pentru retur produs datorită defecțiunilor de fabricație (neconform):

  •          Dacă ați solicitat înlocuirea produsului din cauza neconformității, vom înlocui produsul și îl vom livra gratuit.
  •          Dacă ați solicitat o rambursare, vă vom restitui banii.

Pentru restituirea datorată erorii de executare a comenzii:
În orice caz, veți returna produsele și costul de expediere este suportat de compania noastră.

  •          Dacă doriți să îl înlocuiți cu produsul potrivit, atunci îl vom trimite la dvs., iar costul de expediere va fi suportat de compania noastră.
  •          Dacă nu doriți să-l înlocuiți cu produsul potrivit, atunci vom restitui banii și costurile de expediere ale comenzii dvs.
Filters
sevenspikes.themes.common.filters.sort
sevenspikes.themes.common.filters.display