Caută
021 256 39 39

Întrebări frecvente

 

1. Cum pot naviga pe site?
2. Cum pot găsi un produs?

3. Ce pot să fac dacă nu pot găsi produsul căutat?
4. Ce este un coș de cumpărături?
5. Cum pot comanda?
6. Cum finalizez comanda mea?
7. Lipseşte un produs din comanda mea. Ce pot să fac?
8. Pot ști în ce stadiu este comanda mea?
9. Cum pot anula o comandă?
10. Pot returna un produs defect?
11. Care sunt modalitatile de plată?
12. Când si cum voi primi comanda?
13. Cât costă transportul?
14. În ce zile şi între ce ore vor fi livrate produsele?

 


1. Cum pot naviga pe site?

In “rafturile” magazinului Organizer veţi găsi o multitudine de aplicații și soluții, pentru orice spațiu profesional pe care îl aveţi la dispoziţie, la un singur clic distanţă. Pentru o mai mare usurinta la căutare vom împărți gama foarte mare de produse în subcategorii prin care puteți naviga uşor pentru a găsi produsul dorit. .

 

2. Cum pot găsi un produs?

Puteți găsi orice produs doriți în două moduri:

- navigaţi in coloana cu categoriile de produse şi selectați categoria dorită, apoi faceți clic pe produsul dorit pentru mai multe informatii;

- în casuta “Căutaţi”, de langa coloana cu categorii, tastaţi codul de produs sau cuvinte cheie (de exemplu “suport raft”), apoi apasati “Enter”.

 

3. Ce pot să fac dacă nu pot găsi produsul căutat?

În cazul în care, în ciuda căutării pe site, nu aţi reuşit să găsiţi produsul pe care îl doriți, atunci puteți contacta serviciul clienți la numarul de telefon 021.256.39.39 sau pe e-mail la sales@organizerstores.ro sau Skype la eurofit.ro.Puteti de asemenea sa completaţi formularul nostru de comunicare.

 

4. Ce este un coș de cumpărături?

Este exact ceea ce este un coş intr-un magazin obişnuit. Apăsaţi butonul “Adauga în coş” pentru a pune acolo orice produs sunteți interesat să cumpăraţi sau apăsati butonul “Şterge” pentru a elimina produse din coş.

 
 

5.Cum pot comanda?

Pentru a comanda unul sau mai multe produse trebuie mai întâi vă logaţi cu numele de utilizator și parola trimise pe adresa dumneavoastră de e-mail după procesul de înregistrare. Apoi găsiţi produsele care vă interesează, prin intermediul mecanismelor de căutare. Faceți clic pe butonul “Adaugă în coș” de lângă produsul pe care îl doriți, iar acesta va fi adăugat la "coșul de cumpărături" electronic. După ce aveti lista finală a produselor in coş, faceți clic pe “trimite”.

Departamentul Serviciu Clienţi va primi lista de produse şi datele dumneavoastră și vă va contacta pentru a confirma comanda, modalitatea de plată și modalitatea de livrare.

Alternativ, puteți plasa comanda prin telefon la numarul de telefon 021 256 39 39 in zilele lucrătoare, de la 9:00 la 17:00 sau prin fax la 021 256 36 33 sau pe e-mail la sales@organizerstores.ro sau via Skype la eurofit.ro. Comenzile primite dupa ora 16:00 vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.

 
 

6. Cum finalizez comanda mea?

Comanda este finalizată după înregistrarea detaliilor privind destinatarul. După selectarea "Trimite Comanda", va apărea un mesaj care vă confirmă expedierea comenzii.

 
 

7. Lipseşte un produs din comanda mea. Ce pot să fac?

La magazinul Organizer suntem foarte atenți la procesarea comenzilor dumneavoastră. Dacă totuşi ați depistat o eroare la plasarea comenzii dumneavoastră sau credeti ca ati omis un produs folositi una din următoarele modalităţi de a ne contacta:

  • trimiteţi-ne un e-mail la sales@organizerstores.ro , precizând numele pe care a fost plasată comanda și eroarea depistată ;
  • sunaţi-ne la numarul de telefon 021 256 39 39 şi unul dintre consultanţii nostri de vanzări vă vor ajuta (programul de lucru este de la 9:00 la 17:00 de luni pană vineri);
  • trimiteţi-ne un fax la 021 256 36 33, unde ne scrieţi numele dumneavoastră si eroarea depistată.
 
 

8. Pot ști în ce stadiu este comanda mea?

Da, contactand departamentul Relaţii clienţi la numărul de telefon 021 256 39 39, în intervalul orar 9:00 -17:00, de luni pană vineri.Sau scrieti-ne pe mail la sales@organizerstores.ro sau pe Skype la eurofit.ro.

 
 

9. Cum pot anula o comandă?

Pentru anularea unei comenzi trebuie să ne comunicaţi numele pe care a fost facută comanda prin:

  • e-mail la sales@organizerstores.ro
  • telefon la 021 256 39 39, în intervalul orar 9:00 -17:00, de luni pană vineri
  • fax la 021 256 36 33
 
 

10. Pot returna un produs defect?

La Magazinul Organizer calitatea produselor şi serviciilor noastre este garantată. Dacă primiți totuşi un produs defect, vă rugăm să contactați compania:

Prin telefon la 021 256 39 39, în intervalul orar 9:00 -17:00, de luni pană vineri

Prin e-mail la sales@organizerstores.ro

Prin fax la 021 258 36 33

Mentionati numele, data comenzii și problema pe care o are produsul.

In cel mai scurt timp unul dintre consultanții noștri vă va contacta, oferindu-vă instrucțiuni pentru rezolvarea cat mai rapida a problemei dumneavoastra. Mentionam ca pentru returnarea unui produs este necesara factura acestuia in original. Bunurile returnate sunt acceptate numai dacă sunt în ambalajul original. Produsele din categoria decoratiuni de sezon nu se returneaza. De asemenea, sunt nereturnabile produsele non-stoc pentru care a fost facuta o comanda speciala.

 
 

11. Care sunt modalitatile de plată?

  • Transfer bancar la:

Citibank Europe PLC,Dublin-Romania BranchAR

cod IBAN: RO58 CITI 0000 0007 9891 2003.

Dupa ce ati agreeat cu noi suma exacta care va include si costurile de expediere a produselor, platiti acea suma prin transfer bancar in contul nostru. Dupa plata va rugam contactati departamentul Relaţii clienţi la numărul de telefon 021 256 39 39, în intervalul orar 9:00 -17:00, de luni pană vineri.Sau scrieti-ne pe mail la sales@organizerstores.ro sau pe Skype la eurofit.ro

  • Numerar sau card de credit/debit la magazin
  • Plata online cu card de credit/debit
  • Ramburs. In cazul coletelor mici expediate prin curier puteti plati prin sistemul ramburs. Va rugam sa consultati si sectiunea despre costul transportului
 
 

12. Când si cum voi primi comanda?

Data de livrare este stabilita de comun acord cu unul dintre consultantii noștri in momentul in care sunteti contactat.

La Magazinul Organizer politica este de a livra comenzile cât mai repede posibil.

Produsele dumneavoastra vor fi livrate prin curier sau vor putea fi ridicate de la sediul nostru.

 
 

13. Cât costă transportul?

Costul transportului va este comunicat in pagina de comanda, inainte de confirmarea si plata comenzii si va fi suportat de dumneavoastra.

Pentru comenzile ce nu se incadreaza in parametrii si dimensiunile cerute de transportator,costul transportului va va fi comunicat de catre unul dintre consultantii nostri. Alternativ, puteți ridica produsele de la sediul nostru.

 
 

14. În ce zile şi între ce ore vor fi livrate produsele?

Zile de livrare sunt de luni până vineri de la 9:30 la 17:00.

 
 
Filters
sevenspikes.themes.common.filters.sort
sevenspikes.themes.common.filters.display